2018. január 16. kedd
Gusztáv napja

Kim Kardashian receptje az üzleti sikerhez 2. rész

A fél világ figyeli, hogy miként pipiskedik szelfikben és teszi a placcra bájait a Twitteren és az Instán. Akármit is gondolunk erről, az biztos, hogy egy szupertudatos celebről van szó, aki érzi, hogyan kell az ujjai köré csavarnia a publikumot.

10930.jpgA feltűnési viszketegség nem betegség, hanem üzleti erény. Manapság még jobban, mint korábban, hiszen annyi platform áll a rendelkezésünkre önmagunk népszerűsítésére.

A 37 éves Kim Kardashian nemcsak szereplőként, de producerként jegyezte a Keeping Up with the Kardashians című valóságshowt, melyet 2014-ben állítólag 100 millió dollárért hosszabbított meg négy évre az E! televízió.

A Forbes szerint 2014-ben 28, 2016-ban 49,5, 2017-ben 45,5 millió dollárt keresett Kim. Ezt részben a Kimoji nevű applikációja, valamint a Kylie Jenner cégével közös rúzskollekciója révén szedte össze. 2015-ben a Time Magazine beválasztotta a 100 legbefolyásosabb ember toplistájába.

Ugyan sokan komolytanal valóságshow-celebnek tartják, Kardashian üzletasszonynak tekinti magát. Aki fókuszált és megvannak a világos céljai. A Variety showbiz-szaklapnak lenyilatkozta, milyen alapelvek mentén dolgozik:

 

  • "Szervezettnek kell lenned. Ez lehet nagyon egyszerű dolog, de ha nem vagy teljesen szervezett, az óriási problémává tud válni."
  • "Ne légy lusta. A valóság az, hogy az emberek nem akarnak felkelni és nem akarnak dolgozni. Őrültségnek hangzik, de folyton ezt látom."
  • "Ha találsz valamit, ami iránt igazán szenvedélyt érzel, találd meg a módját, hogy az legyen a munkád. És akkor boldog leszel. Ha nem azt csinálod, amit akarsz, akkor frusztrált leszel."

A cikk előzménye ITT olvasható!

(Business Insider, Variety)